Summering

2013-05-24 @ 20:53:57
Jag kanske skall göra en summering ut av tre veckors resande, totalt har vi varit ute 24 dagar
Besökt 9st städer
Bott på 12 olika hotell
50 timmar på transportmedel 
Transport med flyg, buss, bil och båt
Sett höga berg till öken
Lyx hotell till vandrarhem 
 
MGM Grand Las Vegas
 
Till vandrarhem i Tofino.
 
Just nu sitter jag på bussen på väg till Banff, den tar lika lång tid som det tar för mormor att flyga hem. Planen här är att hänga med kompisar några dagar sedan tillbaka till Vancouver och där på börjar mitt nya äventyr till Australien. 
Jag måste också få ta chansen att kritisera rökare, bussen stannade för att hämta upp mera folk, 10st av de som redan är med kastar sig av för att hinna ta en cigg, stiger på igen och hela bussen stinker rök, så jäkla äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback