Dags att uppdatera eller?

2014-01-10 @ 06:10:01
Som ni kanske har märkt är det lite svårt att uppdatera när man inte har internet, men nu skall jag försöka uppdatera lite mera.
För er som inte har hängt med i svängarna har jag nu lämnat Australien och är tillbaka i Kanada.
Här har det inte varit någon snö så har inte haft något jobb ännu men i morgon skall vi vända på det. Äntligen har det dragit in en storm som tog med sig snö och inte bara regn, förberedelser i morgon och öppning på lördag.
Så vad har jag varit upp till då i snart fyra veckor?
Först jul med mor och far på besök, och en tur till Whistler vilket också blev mina första dagar på snö för den här säsongen.
Sedan gått på snöskor turer nästan varje dag, och tittat på en hel del filmer.
Lyckades också åka till maning, vilket är en liknande ort till Hemlock där jag jobbar, detta blev en tur i sej då vi fick punktering efter bara våran väg ner, med en mekaniker i bilen var det fixat på tio minuter. Men båda fälgarna på höger sida fick sig en smäll med en fin buckla var. Men vi tog oss både fram och tillbaka.
I går åkte jag ner till klätter gymet, grymt roligt och jobbigt har lite träningsvärk i armarna idag.
Och idag slog jag nog personbästa på snöskor upp till toppen.
Vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback