Att få elever.

2014-01-28 @ 06:34:06
Det fins två vägar att få elever. Den ena är att berätta för dem hur bra de är och hålla det positivt.
Eller så tar man den tuffare vägen och berättar helt enkelt hur värdelösa de är... Provade detta på en av mina kompisar efter att jag såg henne ute på bräda en dag, och ja vi är fortfarande kompisar och kanske bättre än innan också då jag inte bara säger hur värdelösa de är utan antar mig utmaningen och lär de hur de ska se ut. Och idag åker hon betydligt mycket bättre, fick offra två kvällar men det är det helt klart värt efter hur mycket mer hon tycker om brädåkning nu.
Jag kanske inte skulle använda denna metod på alla mina elever men det funkade ju bra och det är ju ärligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback