Slut.

2013-05-24 @ 06:20:39
Ja ni, nu har tre veckor ut av resande tagit slut. mormor sitter nu på flyget på väg hem, lite tungt måste jag säga och tråkigt att vara själv igen. Det har varit en otrolig resa vi gjort tillsammans och ni får väll höra allt om ni vill när hon kommer hem och mera bilder finns att visa.
Idag innan jag släppte av henne på flyget han vi med lite iallafall, vi gick ut till ett av mitt favorit ställe i staden nämligen Grand Ville Island, där de har bryggeri och marknad. Så vi provade öl på bryggeriet så nu sover nog mormor gott på flyget hem. 
Jag har ingen rolig historia från idag, men vi kan ju ta lite rolig fakta om mormor istället, hon äter nämligen pannkakor från mitten och ut, ser ungefär ut som när 5 åring skär ögon och mun på sina pannkakor. 
Här kommer lite bilder från idag.
 
Grand ville Island bryggeri
 
 
 
Fisk disk på public market
 
Frukt och bär i mängder
 
Och ett av alla grönsaks diskar.
 
Jo för all del har jag ju en rolig historia också, på väg till flyget tog vi tunnelbanan ut, i anslutning till tunnelbanan ligger ett köpcenter så med alla väskor han mormor in på köpcentret för en sista shopping innan vi hoppade på tåget ut till flygplatsen. 
 
Fortsätt följa bloggen, jag skall försöka att uppdatera så ofta jag kan. I morgon bär det av till Banff bara för tre dagar dock, häng med!
Ett stort tack för att ni hängt med så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback