LA and Hollywood

2013-05-12 @ 03:32:30
Ja då har vi varit i Hollywood idag och sett down town Los Angeles. Första som hände när vi gick ut på gatan i morse var att vi hamnade mitt i en filminspelning, de höll på att spela in ett bilrace genom gatorna, tre kvarter avstängda för övrig trafik, ja vad kan man mer förvänta sig när man åker hit, Hello Hollywood. Och detta var inte den enda inspelning vi stötte på under dagen.
Sedan tog vi oss ut från stan och ner till Hollywoodområdet, gick och spatserade lite på walk of fame. Minglade bland kändisar, fast de kändisar vi träffade var lite stela och en del väldigt blanka i ansiktet. Hur som idag var det mormors tur att vara fem år, och för all del det här med mormor jag kan bekräfta att hon e med på resan och idag har jag även lyckats fånga henne på bild svårare än ni tror men hon har inte lärt sig att radera bilder på sin nya kamera än och tur är väl det. 
 
 
Tur att Sverige har en representant här iallafall
 
Mickey mouse stjärna :P
 
Harry Potters avtryck 
 
Här får ni, mormor är med...
 
Skoja bara, hon är faktiskt med på resan.
 
Jag fick nytt jobb på en gång.
 
Eddie Murphy, han är ju en rätt rolig typ, i alla fall på tv han var rätt tyst idag.
 
Rocky träffade vi också, fick gå en fight mot honom, jag vann!!! Och för all del är en av Rocky filmerna delvis inspelad på hotellet vi bor på.
 
Vem det här är vet inte jag men det kanske ni vet.
 
Hej svejs för idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback