High way one

2013-05-09 @ 04:02:05
Nu är vi på väg igen, men då menar jag verkligen på vägen. Jag gav ju en liten hint igår vad vi skulle göra så i morse begav vi oss ut till flygplatsen och hyrde en bil. Satte oss i bilen och vecklade upp kartan, konstaterade att flygplatsen inte ens fans med på den, så in igen och hyra en gps och sen iväg. Ner mot high way one. Helt fantastiska vyer och skoj körning. Men kanske inte den bästa uppvärmningen att köra ut från san fran efter att inte ha kört på 6 månader men det gick det med. 
Vi är nu i Monterey för övernattning, söt liten stad som vi skall utforska lite mer i morgon innan vi åker. 
Det här var dag ett ut av tre och slut målet är LA.
Så här såg det ut idag.
 
Sand stränder och klippor 
 
Vi lyckades byta ner oss när det gäller bil, vi skulle ha haft en 7 sittsig stor van, det tyckte jag hade varit roligt. Men i och med att jag kör hade nog det bara varigt roligt den första timmen. 
 
Här stannade vi för lunch, trevligt litet ställe precis på stranden med jätte god mat, självklart fisk, yek! 
 
Nu skall jag hitta på något annat, vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback