High way one

2013-05-10 @ 05:58:06
Ja vem vet vilken resdag vi är på, jag vet iallafall att vi är på dag 2 av 3 på high way one. Idag har vi tagit oss från Monterey till San Luis med lites stopp här och var, bland annat i den charmiga staden Carmel. Det var som att gå i en liten pepparkaks stad, små helt otroligt söta hus, och alla med delad dörr och då menar jag sådan delade på mitten så varje butik var öppen så man bara öppnade nedre delen på dörren. 
Sen körde vi små krokiga vägar med en sida av vägen mot stora klippor och den andra med havet precis vid kanten. 
I natt skall vi bo på ett jätte charmigt hotell, allt ting är väldigt blommigt, vi har egen hot tub som jag självklart redan har provar hut skönt som helst. 
 
 
Carmel, ungefär i den här stilen hade alla hus.
 
Och det var så här jag menade med dörrarna för den som blev förvirrad. 
 
Så här såg det ut idag 
 
Sen åkte vi och tittade på fler deg klumpar, dvs elefant sälar.
 
Här bor vi nu, eller ja inte precis i det här huset men det här är hotellets reaustrang
 
nu är det sov dags. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback