High way one

2013-05-11 @ 07:14:12
Dag 3 av 3 på high way one.
Vi började morgonen med frukost på hotellet, sedan körde vi till Hearst Castle, det här slottet hade bara 126 rum, en pool som var större än något annat och en utsikt som hette duga. Och för all del hade de ju en inom hus pool också. Och det här vara bara ett semester hem till någon rik gubbe runt 1920 talet, han hade vist ett eget zoo runt slottet också, tyvärr inte kvar. Charlie Chaplin hade varit inbjuden hit 30 gånger så han måste ju ha varit en rolig filur. 
Efter detta började vi köra mot LA stannade inte mycket idag eller utan körde på och tur var väll det för vi hann precis lämna tillbaka bilen i tid och då snackar vi 2 min till godo, och det här på grund av köer, ända från santa Barbara har vi köat in, fem flitigt och alldeles för mycket bilar. 
Nu har vi äntligen fått checkat in på hotellet, jag trodde mormor skulle vänd när vi kom in i lobbyn, hon blev lite nervös att vi inte hade betalat, lobbyn och hotellet är väldigt fancy, rummet helt okej, det är ganska stort och fräscht, hittade det här hotellet på hotwier funkade bra, de flesta andra hotell har jag bokat via hotel.com har också funkat super.
 
Här är lobbyn på hotellet i går.
 
Hearst Castle
 
Utsikt, ganska så bra eller???
 
Ja just det poolen ja, inte så illa för en privat pool.
 
Om det skulle vara dåligt väder i Califonien så fanns det ju möjlighet till en inomhus pool också.
 
I morgon skall vi utforska den här nya staden så häng med vet jag så får ni se vad som händer, ärligt talat vet jag inte det själv än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback