Framme

2013-06-18 @ 05:34:58
Nu är jag på plats i Jindabyne, inflyttad och klar. Riktigt skönt att ha fått packat upp alla saker igen och ha ett hus att bo i.
Vi har fått ett stort hus lite utanför staden, just nu är det bara jag och Rabbit här, Alex kommer ikväll och sedan skall det flytta in fyra till som vi inte vet när de kommer.
Var ut och sprang tidigare idag, och så kommer det en vild papegoja strykandes över huvudet alldeles illröd med blåa vingar var den, hur coolt är inte det? Och utanför fönstret har vi zebra färgade skator, haha dessa är tydligen inte några roliga på våren, de attackerar folk och speciellt cyklister, och jag skojar inte, sök på youtube, megpie attack cyklist.
På lördag börjar vi jobba, och när jag får internet hemma lägger jag upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback