Australien

2013-06-03 @ 12:42:58
Nu har nya äventyr börjat, har anlänt till Australien, Sydney sedan några dagar tillbaka. Flyget hit kan man dela in i två delar, från Vancouver till Shanhai, super flyg, med fjärrkontroll till tven, spel kontroll och spel, han se tre filmer och spela massa spel. Sen kom jag till Shanghai, flyget där blev fyra timmar försenat, och det flyget var inte alls lika fint som det första. 
Hur som alla som säger att det är svårt att mms in i Australien kan försöka det själva innan de säger något, det var ju lättare och snabbare än det tar mig att komma tillbaka till Sverige och det med att aktiveras ett visum, han stannade passet stämplade två gånger så var det bara att gå in. 
Idag har jag varit i centrala Sydney, så långt tycker jag om staden, träffade Mika för er som kommer ihåg henne, hon var och hälsade på i Sverige några år sedan. 
Måste säga att det känns lite konstigt att bo upp och ner, hoppas jag vänjer mig snart. 
Får se vad jag gör i morgon, har nu internet så kan nog uppdatera lite oftare, också ligger jag nu före i tid. 
 
Det här har jag sett idag i alla fall:
 
 
Gick av tåget och detta var vad jag såg 
 
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback