Regn

2013-07-20 @ 06:45:01
Nu skriker vi efter snö, när Australiens största skidort i storlek med Åre har en backe öppen och en enda lift då är det illa, och detta på grund av för lite snö.
Men så länge det är en enda backe öppen så kan jag fortfarande jobba och så även igår. Med fyra lager kläder och en stor regnjacka som går ner till knäna stod jag ute igår i ös regn. Jag skall försöka beskriva det så gott jag kan men tror att det är omöjligt, det rann floder ner för backen, och det var som att stå i ett vattenfall. Jag är ju lite konstig så jag tycker nästan det blir mysigt, så länge jag är varm och torr spelar t inte så stor roll att det bara rinner på utsidan av kläderna.
Med inget hopp kvar för denna resort att den skulle fortsätta vara öppen kom det lite snö i morse, nu är det snöstorm utanför och jag hoppas det fortsätter så vi kan öppna på riktigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback