Dag 18

2013-07-09 @ 10:05:21
Dag 18 avklarad. Idag har jag haft 7st 5-6åringar. Detta är krävande, och inte i meningen att jag måste lyfta upp dem hela tiden utan att jag har ansvar över dem i 6,5h, och då skulle man kunna tro att lunch kanske är den lugnaste tiden, men så är det inte det är den värsta då skall det skäras mat till 7st, ta avs jackor och hjälmar och när det är klart på med allt igen, jag är glad om jag har tid att kasta i mig maten innan nästa skall ha hjälp. När vi ändå är inne på det här med lunch så är en barnportion inte tillräckligt för Molly, första dagarna jag hade den här typen av lektioner nöjde jag mig med det, och ville helst inte ta i barnens mat, äckligt. De senaste dagarna har jag bara blundat och ätit vad som är kvar på tallrikarna.
7 dagar till och sedan förhoppningsvis första lediga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback