Eagel Ridge

2013-01-15 @ 21:16:05
Hej på er, ja nu har väll ni där hemma börjat att jobba igen efter en helg, vi ligger ju två dagar efter er så jag har min helg nu. Men i Söndags var jag snow shoe guid hela dagen, detta till mitt stora intresse, att få bra betalt för riktigt bra mottion. Fick gå Eagel Ridge hike två gånger, detta tar ca 2,5 h så fick ihop 5h promenad.
Det var en helt underbar dag att få göra denna hike på, solen sken, vi såg både mt baker och harrison lake. Rätt roligt att få vara guid, folk tror att jag har koll på allt, men i ärlighetens namn hittat jag på det mesta vart efter jag går, allt kanske inte är lögn men lite av det iallafall. Vi har en bana ut markerad, problemet är att vi markerade den 4 veckor seedan och alla markeringar nu ligger under snö så jag får hitta på en egen väg att ta vilket har funkat så långt, har kommit till toppen varje gång ;) och tillbaka igen.
 
Hur som här kommer lite bilder från Eagel ridge.
 
Harrison Lake, hann inte få en bild på det, men det flög ett flygplan precis under oss, det är ganska så coolt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback