Mountain bike

2012-05-11 @ 05:06:30
Ja nu har jag införskaffat mig sommarens leksak.
ser ut så här:


Plockade up den idag kl halv två, tog den till min kompiis Matt som hjälpte mig byta styret och rätade upp hjulen lite. Sedan ner till stan för att köpa en hjälm och en ny sadel till den då den var lite krokig.

Sedan var vi ut på en provtur i kylan på ca en och en halv timme. Så sjukt skoj och så sjukt jobbigt.
Men jag måste säga att det nog inte finns något bättre ställe på jorden där man kan åka mountainbike. Måste ju också tilläga att jag efter detta tuffa pass kom hem till färdiglagad middag.


Här har jag äran att få cyckla :D


Och här blev det vatten paus rakt från vattenfallet.

För er som är hemma finns det nog tid för skype i morgon, är inte helt säker på att jag kommer att för flytta mig ut sängen.

//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback