Kluring

2012-05-16 @ 22:47:53
Ja, igår sa jag att det var sista dagen ut av åkning, tanken var ju att komma hem nu och sedan resa vidare. Så för er som inte redan listatut det så kommer jag ta chanssen ut av ett års visum att stanna för sommaren. Så vad skall jag hitta på nu då? kommer inte att gå tillbaka som städare, neee har något mycket roligare på gång. Har varit och sskrivit kontrakt idag och försökt jobba på en uniform. så här kommer en liten kluring på vad mitt sommar job blir.



Det var arbetskläderna, inte så svårt att gissa då va? eller...


Det här är min arbetsgivare, då var det lite mer klurigt.


Så nått sådant här kommer det att se ut.


och det här är mina arbetskamrater.

Svar kommer i morgon ¨
Molly

Kommentarer
Postat av: Evy

Hej Molly!

Vilka häftiga arbetskläder du har fått. Du klädde verkligen bra i hatten. Kramar Farmor

2012-05-17 @ 17:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback