Jobb

2012-05-23 @ 20:05:35

Nu har jag startat jobbet. Arbetskladerna har ni sett. sa nu kommer lite bilder pa mitt sa kallade kontor dar jag for tillfallet sitter och gor ingen ting.
Forsta dagen gick inge bra alls, kamera problem och dator problem. Hur som vi overlevde och dagen efter gick betydligt battre.
Vi har tva utgangs pungter, en nere fran staller och en uppe vid slottet. Samma agare och samma hastar tanken med utgangs punkten fran slottet ar for hotellgaster.
Sa varje dag rids hastarna tillbaka till stallet. Och i forr gar fick jag rida tillbaka en ut av hastarna till stallet. Sa 4 ryttare och ett led med 14 hastar bundna tillsammans. Det var ganska sa coolt. Fick ocksa valja hast sa valde Snoopy stor vit.
Hur som har kommer lite foton.


har ar varat lilla kontor till hoger


Hagen, har far hastarna sta under dagen, senare rids de ner till storre hagar.




sa har ser fotona ut som jag tar, med hotellet i bakrunden, och pa denna bild ar Laura som ar en ut av guiderna


Yuma, colaste hasten har uppe, sot och snall


Snoopy


sa denna hast fick jag rida igar.

sa ser det ut, Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback