Hästar+fotograf

2012-05-19 @ 03:12:44
Så detta är mitt sommar job. Skall vara fotograf för westernstallet som har tur ridning. Fota alla som rider iväg och sedan sälja när det kommer tillbaka.
Anledningen att jag inte skrev igår var för att träningen blev inställd på grund av snö. Så fick börja idag istället. Har tränat att fota hela dagen och skriva ut och så vidare. Har även blivit tränad på båda ställerna då vi har två avgångs ställen. Lite olika kavmeror och lite olika typ av teknikeer då vi sjuter med blixt på ena stället och utan på det andra.
Det kommer vara ca 300 hästar när högsesongen börjar. Just nu tror jag de sa ca 60 st.
Får rida hur mycket jag vill och får hjälpa till i stallet hur mycket jag vill också. Så bättre sommarjobb kan man nog inte få.
//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback