Commission

2012-05-29 @ 06:16:30

Finns inte så mycket att säga just nu, sommaren har inte riktigt dragit igång ännu. Så för dagen får jag dela på en rolig conversation mellan mig och Matt som jag jobbar tillsamans med. Vi får nämligen provition på det vi säljer, allt över 50% är $1 per såld foto. Fick herrom dagen 50c provition och $1,5 den andra. Och för att fatta detta måste jag också berätta att vi har sådana här små godis maskiner som man skruvar på med m&m i.  
Så idag fick jag iallafall $1
Matt svarar: spendera inte allt på en gång
Jag: neee då m&m maskinen tar bara 25c
Matt: lol, det blir ju nästan 40 st m&m wow.


Måste också tillägga att mina kompisar skrattar åt mig då jag just var tvungen att översätta commission till svenska, oooops!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback