Dag 4

2012-03-24 @ 00:49:28
GODKÄND, är nu Level 2 instruktör.
Dagen idag gick väll si sådär när det kommer till åkning, bestor bättre med teatching vilket var dagens inriktning. Så började med att totalfaila min carving i morsse med att åka rakt ner utan en enda sväng, kunde bara inte få brädan att svänga. Sedan kommer vi ner till avanserade svängar med kort radius, hör att min high back knäcker till, så jag måste stanna och ta av mig brädan i backen, mycket riktigt, min silvertejp ville inte vara med längre, de var nämligen spräckta sedan innan.
Mitt teatching test gick dock desto bättre, väl planerat men gick fortare än jag väntat så fick improvisera de sista 20 min ut av en 30 min lektion, vilket inte var helt fel.
Måste säga att komentarerna från min level 1 skidor och level 2 snowboard är ganska så lika hur som här kommer några:
Very clear demos1 they speak a 1000 words for you.
Fun lesson- great class management
Great carving skills, vilket jag fick above standard på också.
Och slutkomentar blev, "You are a natural leader and a fun person to be around" kan inte bli så mycket bättre den komentaren var värd en hel del.

Och när jag sa att komentarerna från skidor nivå 1 var lika här kommer de:
A privilege skiing with you
Good positive feedback to students
Nice smile
A fun lesson that got results.

Tack för mig och denna gång inga fler kurser i år, nu blir det bara äventyr kvar att skriva om //Molly

Kommentarer
Postat av: Evy Johansson

HejMolly!

GRATTIS DU är SUPER! Kramar från Farmor och Farfar

2012-03-26 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback