Dag 3

2012-03-23 @ 02:28:01

Så var även dag tre avklarad, bara en dag kvar, dvs examens dagen. I morgon är det inget rum alls för misstag, ett misstag och du är ute ur leken. Dagen idag var till för misstag så vi vet vad vi skall förbättra till i morgon. Hade idag två ganska hyfsade lektioner, ingen riktigt super med dem och inget riktigt dåligt, så skärpning i morgon och lyft upp nivån på dem. Jag vet väll egentligen vad jag skall göra, även om jag är den som är för mer åkning och mindre prat, så måste jag förklara mer varför vi gör det, inte hur jag har mina demos och så men vad leder övningen till.
Hur som önska mig lycka till så hörs vi i morgon när jag vet.
Kram Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback