Dag 2

2012-03-23 @ 02:05:02

Dag två avklarad, mer åk teknik och mycket egen åkning med utmaningar. Känne mig ganska så säker på åkningen när det kommer till enklare teräng, så fort det blir puckel, eller brantare groomd faller allt isär. Så mer avanserad teräng är att träna på. Fick komentaren du gillar att åka fort va? vet inte varför folk får detta om backfoten men min  kursledare kom upp med sanningen: du tycker bara om att åka fort på grön och blå så fort det kommer till svart slår du på bromsen och tänker för mycket. Och detta kan väll vara sant, om jag nu är säkrare på grönt och blått kan jag hålla farten uppe. I morgon börjar teatching practis.
//Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback