Födelsedag

2012-06-19 @ 05:15:51
Ja nu var hela födelsedags paketet avklarat. Hade en superdag och tack till alla som gjorde den så speciell.
Jag började dagen med jobb, fick en kanelbulle med ljus, och sedan bjöd jag på tårta. Inte nog med det gick det ruskigt bra på jobbet. Kommer sedan hem till ett hus som är städat och iordning gjort för party, och mat förberätt. Hade lite grillat med potatissallad tillsamans med mina huskamrater och några till. Sedan var det party som gällde. det kommer bilder en annan dag, just nu är jag ruskigt trött och skall gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Evy JOHANSSON

HEJ Molly! Vilka fina bilder det ser nästan ut som filmkulisser. Vad trevligt att Du/Ni hittar på så mycket trevligt på fritiden. Även på jobbet verkar Du ha jättekul. HÄRLIGT! Kram Farmor

2012-06-20 @ 12:00:12
Postat av: Madde

Låter som en toppendag! :D

2012-06-22 @ 14:41:55
Postat av: Madde

Llåter som en toppen dag! :D kram!

2012-06-22 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback