Ridning

2012-07-12 @ 05:41:10
Hej på er.
Var ett tag sedan sist, anar att många kommer in i semestertider nu, inte jag inte. Alla andra på semester kommer hit och vi jobbar extra hårt. Blir långa dagar och mycket stress då allt händer på en gång och stora grupper. Men har varit ledig idag, har varit ute och ridit i 5 timmar har alldrig varit ute så länge på en häst förut. Något annat jag alldrig fått chans att göra är att galoper fullt ut och bara gasa, sjukt kul. Men mesta dels av turen skrittade vi.
Vi kom nästan ända upp till våran backcountry lodge, men vände innan då vi hade varit ute rätt länge och ingen av oss viste hur långt det var kvar, men pratade med en ut av backcountry guiderna när vi kom tillbaka och vi var bara 15 min ifrån. Hur som hade en bra dag och vi stannade vid floden för att låta hästarna drica vatten och vi fyllde våra vattenflaskor också.
Oj vilka stora bilder det blev idag, blogg sidan ser ny ut måste lista ut hur alla nya funktioner funkar.
 
Info är min ädla springar, andra gången jag hade honom och är den ända som jag facktiskt har galoperat på längre sträckor.
 
Chris var den jag var ute med idag, han hade en ledig dag.
Info, tillbaka hemma.
Och så här ser han ut :)
 
411, måste ju berätta varför han heter Info, alla våra hästar är bränmärkta Info med 411, vilket i Canada är en numeruplysning med namn Information call, typ som våran 118 100.
 
Ha en bra semester nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback