Night Photoshoot

2012-01-30 @ 03:59:16

Hej på er!
Försöker verkligen updatera här så gott jag kan. Men kammeran är betydligt snabbare än jag är.
Men vi fick äntligen lite mer snö en kväll förra veckan, var ute och spelade hocky ett tag och ser denna stora strålkastare som lyste upp snön som kom ner. Började sms:a runt för att få tag i någon som ville stå modell, men ingen riktig respond, så äntligen kom mina roomies hem vid halv tio tiden, tack och lov nappade de på min idé utan att riktigt förstå, hmmm... Molly lite halvgallen ut nu? som tur var är Tree lite halvgalen aussie också. Så på med jackor och mössor observera att vi alla har lila mössa, lite pluss i kanten för det.
Ut i snön, pulsa ner till hockey rinken igen, utan att veta hur detta kommer sluta. Man kan ha en bra ide utan att det funkar speciellt bra. Upp med kameran ställ in så gott det går och teststjut, första bilden sitter och jag ser att detta kommer bli assss bra. Kan bara säga att ljuset är hårt men jag tycker om det, och flyttade vi 10 cm åt fel håll blev det ett annat ljus.
Nog snakat här kommer resultatet.



Camile and Tree




Tree and me <3




Roomies <3











Ganska så stolt över de bilderna.

Thanks to my best roomies Camile and Tree love you guys.

Så efter detta var nog klockan halv elva elva, super upspelta på att få se bilderna, hem ladda in dem i datan. vi hade oss ett gott skratt, jag tror nog min mor och far kan intyga detta då de var på skype och fick direkt leverans ut av bilder.

//Molly


Kommentarer
Postat av: Mz

Jättefina bilder, tycker inte ljuset stör, höjer snarare effekten :-) Må gott! Kram

2012-02-05 @ 06:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback