Dagens inköp!

2012-01-17 @ 19:31:12

Dagens inköp köptes facktiskt några veckor sedan. Men för att kunna recensera dem litegran så var jag ju tvungen att använda dem. Så har investerat i ett par nya skidglasögon, hur kan detta vara en investering, jo kanske kan spara mina ögon från att för frysa, eller att köra in i träd för att jag inte kan se något.
Så hade ju ett par spy innan, kommer aldrig mer att köpa ett par spy, fick kondens mellan glaset på dem.
Så de nya är ut av märket Smith, något dyra men helt klart värt det. Kommer med två olika glas, low light och high light. Speciellt för dess är att de har silikon mellan glasen så det är omöjligt att få kundens mellan, och de är superenkla att byta glas i. Dess utom är det super bekväma.
Jag köpte mina uppe i affären på Norquay, då jag har 25% rabatt där, men Smith skall finnas i vilken skidbutik som helst. Är dock lite mer skid style än snowboard, men funkar ju för mig nu då jag är skidåkare haha.
Men att tänka på när man köper skidglasögon är:
Se till att det passar, får inte glipa, och använde ni hjälm, ta med hjälmen så de passar.
Kommer de med en eller två glas, och i sådant fall är det för soligt eller molnigt. High light funkar absolut inte under molniga dagar.


Så här ser mina ut, finns i hur många olika färger som helst, och de funkar super med hjälm.

//Molly


Kommentarer
Postat av: Mz

Coola!!!

2012-01-19 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback