Lördag

2012-02-11 @ 14:47:38
Lördag morgon klockan är 6:15 sitter och läser mejl och facebook medans jag väntar på att äggen skall koka klart. Måste säga att jag är inte riktigt vaken ännu var en riktigt seg morgon. Blev en lång dag i går kom inte hem för en 9 på kvällen, hade inte käkat sedan lunch mer ett äpple, kan bara säga att jag blev riktigt glad när jag hittade ett äpple i min rygga.
Kroppen käns jätte seg och värker lite över allt, vet faktiskt inte ens när jag hade en riktigt ledig dag sist, och det dröjer innan jag kan ha en riktigt ledig dag igen, men fick jobba som kontorsråtta igår, upskattar det facktiskt, men hade 3 timmars lektion hur som + session både morgon och kväll så blev en hel del åka av.
Nu skall jag försöka klä på mig skall bli kallt idag, så extra lager gäller.
//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback