Dag 1

2012-02-14 @ 01:48:47
Vad har jag nu hittat på då? dag 1 igen? jajja mensan sådant är läget dag 1 av 2. Ny kurs, denna gången tillbaka på bräda. Nu är det Park level 1 som gäller.
För 2 veckor sedan kunde jag inte ens ta ett S-jump, bestämnde mig ändå för att jag ville göra park level 1 så anmälde mig till kursen och började träna. Hade innan idag inte ens prövar rail, efter idag japp nu vet jag hur man gör, fortfarande skrämd till livet då jag gör det och tänker inte göra det mer än frivilligt. Men under det här två dagarna har jag bestämt mig, först av allt att gå 110% och att inte låta min rädsla hindra mig.
En viktig del som jag lärde mig en av de första dagarna med mina tränare när det kommer till park är att: om du går in för ett hopp och känner NEJ, stanna för fan. Och att få ut spökena ur huvudet och kunna säga det här fixar jag, har varit det svåraste. Men efter 3 skit hopp och 1 bra, slutar jag, tar med mig känslan av ett bra, hem och gå igenom det om och om igen i mitt huvud, gick ut dagen där på och satte första, andra och tredje. Mental styrka och mental träning kan leda till mycket.
//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback