Slope style

2012-04-15 @ 02:13:57
Första slopestyle tävlingen avklarad. Kan säga att jag var en vinnare redan innan jag körde första åket av kvalificeringen. Då det var ett stort steg att bara anmäla mig. Och jag var den ända från ski school som vågade så fick stor crew på sidan av som hejade på mig. Men målet var väll att få lite press och lite nerver och det var inte så svårt att uppnå. Krash ut av första landningen, andrea tredje ok för kval. Final blev 2 åk var, stort på andra hoppet och krash igen, sista åket fick in en perfeckt grab på andra hoppet sjukt nöjd med den.
//MOlly

Kommentarer
Postat av: Madde F

Heeej! :D Molly vi måste skypea SNART !! :D <3

2012-04-18 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback