Lat

2012-04-10 @ 02:17:50
Ja nu har jag nog bara varit lat de senaste tiden på att updatera. Alldeles för mycket skoj runt om för att ha tid att sitta med datorn. Så där av kör vi på ett random bild inlägg och så skriver jag till bilderna vad jag har gjort.


Det kom ju facktiskt snö till slut denna sesong också...




Och jo då det blev lite liftkö dessa dagar, detta dock innan öppning och jag kan säga att vi aldrig köar mer än 10 min, i sådana fall åker vi hem.


Even 5 år, tror nog att jag är större fan av honom en vad han är av mig, tog ca 4 lektioner och nu kör vi park. Kan ju säga att han var Antons mini mite från början på skidor, och tydligen kör han parallelt ner för svarta backar.


Men det är så här jag tjänar pengar nu för tiden, SKIDOR och 4-5 åringar. Dessa två har jag haft nästan hela sesongen varje vecka.


Och här är hust jag har flyttat in i, vi har källaren. Den som har tid att skypa mig kan kanske få en hus visning.


Norquay turning retro: 80s day




Mer kommer, nu la min dator av.
//molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback