Blandat

2012-04-28 @ 05:21:12
Så här kommer lite blandade bilder från veckorna som har gått.


Här är min sista lektion för den här sesongen, Maya 4 år. Jag blev hennes största idol och fick komentaren, det är den bästa tränare någonsin.


"snow vollyvoll", så end of season party



Och ungjefär så här slutade partyt oooops!


colaste manager and supervisor ever som båda kom ut för party at Sasquatsh


Dagen efter...


Så här kan det gå. Föll av en S-box och för er som inte vet vad det är så är det en box som lutar åt höger blir platt och sedan lutar vänster. Har ännu inte klarat denna, klarade dock regnbåge boxen. Hur som förmodligen största skadan denna sesong, och hoppas på att det inte blir några större.


den här lappen satt på min dörr när jag kom hem från lake louise idag, älskar mina rumskamrater.

//Molly

Kommentarer
Postat av: Evy

2012-04-29 @ 22:37:32
Postat av: Evy

Älskar både Dig och dina kamrater för den lappen, du är väl värd den. Kram Evy

2012-04-29 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback