Shadowing

2011-11-27 @ 07:04:06

Hej på er
Idag har jag varit uppe på jobbet, har inte jobbat dock utan gjort något vi kallar shadowing dvs skuggning...
hmmm vad innebär då detta?
Jo att jag har varit med på två olika lektioner och lyssnat och lärt, detta kan göras när som, tex om jag vill gå till nästa level eller ta skidinstruktör eller varför bara inte få några roliga idér till sina egna lektioner.
Så med andra ord en lärorik dag med mycket i huvudet just nu. Dax att sova.


Jag är inte sur bara trött som tusan, för egentligen är jag den gladaste någonsin, så sjukt stolt att få ha min jacka på...


...och jag har fått min namnbricka idag :D


Solen har även varit framme idag, så har fått lite färg,, men ifall att så ligger nu solskyddsfaktorn i ryggan.

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback