Ny snö

2011-11-23 @ 01:12:40

Ja då var andra dagen avklarad utan större vurpor, bara några få och de är jag facktiskt glad över, ut av den enkla anledning att jag har då pressat gränserna lite mer.
Trots att jag kanppt kunde gå i morse tog jag mig upp och ut. Temperaturen i dag var VARMNT dvs 0 gradit, och i detta fall är det varmnt, skulle kunna jämföras med att du klarar dig utan hanskar och mössa. Med det sagt inte att jag gjorde det då snön är något kallare än så.
Hur som är jag nöjd med dagen och känns som att jag börjar hitta tillbaka där jag slutar, men med de trötta lår jag hade så blev det mycket pauser idag.
Och på topen av allt var att det snöade hela dagen, så lite puder åkning blev det allt, trots att det kanske inte var så mycket, var det skoj.
Och så till det här med fötterna då, har idag klarat mig utan att frysa, finns två anledningar, dels att det var mildare i luften idag och sedan bör jag strumpor.


Nick


Sara


Rachel


Denna bild skulle kunna vara tagen förra året, men det är den inte, utrustningen håller isig, och det är jag glad över, hoppas den kan hålla sesongen ut iallafall. Och Nej, handskarna var bara av tillfälling, jag åkte inte utan.

På återseende //Hagbrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback