Kallt

2011-11-19 @ 05:12:40


Current degree: -18
Feels Like
: - 22
Relative Humidity : 77%

Ja så här såg väderstatusen ut idag. Kan också medela att jag var riktigt jäkla dum och la mössan hemma, höl ju för fan på och dö, och då skall ni vet att jag älskar min mössa. De gör jag inte  om.


Och så här såg det ut i går, snö, snö, snö. Blev riktigt glad då jag vaknade av att någon var utanför och skottade.

Ja,ja nog om vädret. Har idag hunnit uppdaterat statusen på mitt SIN, dvs mitt Canadensiska person nummer, mött min nya chef och träffat en kompis.
Och så har jag hunnit överaska en gammal rumskamrat, stöte på henne utanför jobbet, resulterade i att hon bara glodde på mig innan hon insåg att det faktiskt var jag. Ha det var riktigt skoj.

Ny dag i morgon får se vad som händer och fötter då.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback