Ice skating

2011-11-21 @ 07:23:17

2011-22-20 utterligare en unik dag, och än så länge är inte den ena dagen lik den andra och jag kan bara hoppas på att det förblir så ett tag för det vore ju tråkigt.
Idag har jag varit och åkt skridskor med pojkarna eller ja det var bara Miguel som ville åka, Oliver fick sitta på läktaren och heja på. Och förlåt mamma att jag inte hade hjälm skall ta och fixa en till nästa gång, men tror nog att minna hippads dvs kudde för rumpan hade varit på sin plats. IS=HÅRT
Sedan har jag hunnit flyttat, bor nu två veckor i Samaras lägenhet då hon är på semester, sedan får vi helt enkelt se var jag tar vägen, skulle ju vara skönt att hitta något riktigt så jag kan få packa upp. Men med en låda som byro, lite lånade hängare och resväskorna som lådor så finns det ett bra system i röran, kommer ev bild på detta i morgon.
Ja till morgondagen då, skall äntligen få åka bräda igen, ca 5 och 1/2 månad utan åkning så är det nu upp till bevis att detta skall stås ut med i 7 månader till. Hur som, ni som läser detta kanske kommer märka att jag just nu är jäkligt trött, och där av kanske det blir oläsligt. Så avslutar väll med lite bilder istället.


Miguel


Michael and Oliver


haha dumbas number one not whering a helmet, sorry mom

おやすみ//Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback