I am back!

2011-11-17 @ 04:05:49
Hej på er
Ja nu skall jag försöka dra igång den här bloggen igen, så ni som läser får ju gärna sprida det vidare. Är nu tillbaka i Canada med nya mål och nya utmaningar.
Har nu efter många timmar på resandefot tagit mig till Banff. Går snart in på 24 timmar av vaken tid, börjar känna mig rätt sliten.
Resan hit då, ja det skall väll inte gå smärtfritt, fick lite problem med bagaget, känns som det har blivit standard nu, då jag på hemmresan för några månader sedan fick packa om på flygplatsen, och idag/igår skulle få betala nå sjukligt mycket för extrabagage. Då jag fått ett pris på telefon då jag bokade och ett annat pris nu, men cred till SAS som nu tog på sig mellanskillnaden för sitt mistag.
Annars hann jag se fem filmer på vägen, så den som vill ha ett filmtipps kan ju höra av sig.
Sedan börja hjärtat slå lite fortare då jag steg av planet, antingen för att jag bara älskar det här stället eller bara ren fakta att jag nu är 1400m upp, det gör skillnad.
Nee lite bilder i morgon kanske, för nu orkar jag inte mer idag.
//Molly

Kommentarer
Postat av: Mz

Trist för oss, kul för dig att va tillbax. Att du trivs där märks klart och tydligt. Ha det underbart och visa oss det du älskar där borta.

Kram

2011-11-17 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback