Funkar igen

2011-11-18 @ 17:26:22

Ja det här är ju lite som ett mysterie meen nu funkar min dator igen, jag tror nog att den är lite jet lagd precis som jag och att det är dax att vakna upp nu. Men hur som här kommer lite bilder från resan och lite Svenska bokstäver igen.


Jo då några kunde i allafall sova på flyget mellan Tyskland och Canada


Borde kanske inte visa den här men lite sliten efter ca 17 timmar.




Grönland, rätt öde




Ett platt Canada


Ca 70 kg packning, folk tittade lite snett när jag tog mina väskor från bandet, och redan på arlanda fråga de om jag reste med någon svar:nej=konstig blick på mig sedan på väskorna och tillbaka på mig med svar:ok

Ha det så hörs vi i kväll//Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback