First lesson

2011-11-28 @ 03:43:42

Japp, då var det avklarat, första lektionen:check.
Detta med en trotsig 4 eller 5 åring som kanske inte alls ville vara med, men det ville hans pappa att han skulle. Så det blev nog mest lek ut av det hela, gör mig ingenting.
Annars var jag och några till ansvariga för att sätta ut stjärnorna i form av en slalombana, och detta inte kanske så lätt som det ser ut. Då det gäller att tänka på fall linjen på backen, avståndet mellan pinnarna, inte för tight och inte för långt då blir det svårt att svänga, och på toppen ut av det skall de stå i nummer ordning!

Ja vädret idag kanske inte visade sig från sin bästa sida, blötsnö i mängder kom ner. Och vamt var det, kunde jobba utan hanskar uran problem.




Före...


...efter


Jag var den som fick drilla i morsse, haha riktigt roligt. Drilla=borra, bara det att jag tycker bättre om det engelska ordet, samma som igår jag föredrar shadowing framför skuggning.

Tack och godnatt, håller på att tupa av ut av trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback