Dagens outfit

2011-11-25 @ 03:13:11
Ja nu ni alla modebloggare skall ni få tappa hakan. Tur att jag inte skäms och inte bryr mig speciellt mycket för då hade jag inte lagt upp bilder på denna katastrof.
Börjar med lila mössa och glasögon till dagens ära, gråfleaströja med blåashorts, rosa strumpor i grön blå ben and jerys flipp flopp. Ha slå det om ni kan... just det brukar man inte skryta med priset också och vart det är köpt, kan bara säga att dyraste på mig idag är nog mössan, och denn kommer jag inte säga priset på för då vet jag att jag får några på mig, ni vet vilka ni är, så utan den är det nog ett totalt värde på ca 100 kr ;) toflorna var ju gratis, eller med ett flashigare ord så är de "sponsrade",





Det var allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback