Snööööö

2011-01-15 @ 06:00:33
Hej på er!
Nu har det kommit ett rejält lger snö. Över 30 cm på en dag och det snöar fortfarande. Började med att skotta i två timmar på jobbet och sedan fick jag några får rum att städa innan det var dax att skotta igen. Under tiden undrade vad jag gjorde nere i stan, ville helst bara åka upp och åka bräda. Så tog mig beslutet att köpa kvällsåknings pass. Så åkte upp till Norquay som har kvällsåkning onsdagar och fredagar, och fick mig ca 3 timmar brädåkning.

//Molly

Kommentarer
Postat av: Edith

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 10:49:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback