Waiting

2011-02-05 @ 06:25:36
Hej!
Inte mycket hander har eller, vantar messt pa att tiden skall ga. Vantar pa ny dator sa jag kan skypa igen, och ser fram emot nasta vecka, da det hander lite mer.
Denna vecka spenderades den lediga dagen i Lake Louise, mestadels i parken pa de mycket sma hoppen, och aven pa snowcross banan som jag finner en extrem skrackfortjusning i. Alldeles for stora hopp men anda en stolthet att ta sig over dem.
En ska som ar nagot att beratta om ar att jag borjat skolan igen. Gar tva ganger i veckan pa kvallstid. Kursen jag tar ar en engelska kurs. Inte jatte svar men smasaker for att forbattra Engelskan till mer korekt. Far vall se hur det gar. Men vi haller till i High School, och detta kan vi komma tillbaka till for nu skriker barnen att vi skall titta pa shreek, i 3D.
Bye Bye Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback