Sommaren 2010

2010-10-01 @ 01:34:50
Hej på er!
Dags att sumera sommaren 2010, börjar kännas som den är över. Med färg glada träd utan för mitt fönster och 4 grader i luften blev det en under bar avslutning igår på sommaren  Banff. Så vad har då hänt de snart fyra månaderna jag har spenderat hem ifrån. Svar på den frågan får bli MASSOR. Men en kort summering av det bästa skall ni få en återblik ialla fall. 


Sunshine Village hike


Trail biking to Canmore


RCMP


Camping in BC


Rafting


Snöbollskrig, det var ju faktiskt september


Night hike


Sundance Canyon


Lake Louis hike


Och förståss alla personer jag mött.

Sommaren 2010, Banff, Alberta, Canada

//Molly

Kommentarer
Postat av: Evy

JAG FÖRSTÅR VERKLIGEN ATT DU TRIVS I DENNA FANTASTISKA NATUR OCH SÅ VAR DET TREVLIGT ATT FÅ SE ALLA GLADA HYRESGÄSTER.

2010-10-01 @ 10:02:43
Postat av: Evy

JAG FÖRSTÅR VERKLIGEN ATT DU TRIVS I DENNA FANTASTISKA NATUR OCH SÅ VAR DET TREVLIGT ATT FÅ SE ALLA GLADA HYRESGÄSTER.

2010-10-01 @ 10:03:54
Postat av: Lina

Wow vad fina bilder!

2010-10-04 @ 10:43:01
URL: http://krafla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback