Lite dålig uppdatering

2010-09-16 @ 05:06:44
Hej på er!
Lite dålig uppdatering här som vanligt, denna gången är det ett svajande internett som gör det. Men förhoppningsvis är det fixat nu.
Men för hoppningsvis kan det komma upp lite mer vanliga bilder nu då jag införskaffat mig en ny kamera, en liten en. Måste bara införskaffa ett minneskort till den.
Så det som har hänt sedan sist jag skrev är att jag idag fått återgå till vanligt arbete, mycket glad över det. Och sedan har ni inte missat så mycket mer.
Sedan har jag införskaffat ett gym kort, är första gången i mitt liv jag är ägare av ett sådant, men det finns faktiskt inte så många allternativ här nu.

Så det var ett kort inlägg, kommer förmodligen lite bilder från min syselsättning igår lite senare.
//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback