Höst promenad

2010-09-20 @ 07:21:59
Hej på er!
I dag har jag som vanligt jobbat, fick en utmaning ut av en av de nya tjejerna, denna gick ut på att vara klar först. Självklart van mitt team ;)
Sedan tog jag och en rumskamrat en promenad runt golfbanan, ärligt talat var det lite längre då vi var ute i tre och en halv timme i regn och rusk.
Sedan har jag införskaffat mig en ny kamera, en liten en.
Så här kommer lite bilder från nya kameran från promenaden idag.









Allt för idag, sparar lite ör i morgon
God Natt Molly

Kommentarer
Postat av: Mz

Hallo! En härlig promenad i den vackra miljön och det verkar vara en väldigt bra "liten" kamera, vilken sort?

2010-09-20 @ 09:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback