Mountain Film Festival

2010-11-04 @ 17:41:17
Hej
Var upp till Banff Centre igår för att få se Banff Mountain Film Festival. Lyckades fixa mig en biljett till en utsåld Snow Show. Så vad innebär då detta? Hela festivalen går ut på världens bästa filmer och böker, och då inte Harry Potter utan de bästa extremfilmerna så som snowbording, bergsklättring, kajak.
Så fick se några riktigt bra skid och snowbordfilmer igår, hur grymnt som helst, så nu längtar jag bara änu mer efter snön.
Hoppas att jag skall kunna fixa mig en biljett till söndagens avslutnings föreställning då de visar alla pristagare och de bästa från festivalen.

Ha en bra dag så hörs vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback