Halloween

2010-11-02 @ 05:23:39

Så var även halloween avklarat. Grymnt skoj. Har väll inte så mycket att säga om det mer än party party. Men är förvånad över hur mycket man verkligen firar det här då folk både lägger ner tid och pengar på sina utklädnader. Själv hade jag lite svårt med att komma på något men fixade mig tillslut en utklädnad.
Och sedan måste jag säga att det här med engelska börjar gå lite över styr då jag idag fick frågan vad milk är på svenska och det tog mig över 30 sekunder att komma på att det heter MJÖLK. Och inte nog med det, har också använt ordboken för att översätta engelska till svenska, då känner man sig ganska så dum. Och med det sagt pratar jag fortfarande inte perfekt engelska, men för hoppningsvis något bättre än när jag kom.
Så nu skall ni få lite bilder på oss tokiga människor som bor här.


Angelica, Sam, Paige, Molly


German, British (för all del med namnet Steve), Canadien (Ontario)


Meeee


Mika, Carro, Steve, Me, Angelica


ski-shot


Vad som var i glaset behåller jag för mig själv ;)


Me, Carla, Angelica, Carro, Jair, Mika


Vår fina pumpa.

Det var de roliga, nu börjar de ploka fram jul sakerna, såg att Starbucks bytt till jul muggar idag.
Så snart är det jul.

Ha det så bra //Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback