Ambassador

2010-11-24 @ 05:51:54

Ja nu har jag rätt att kalla mig Banff ambassador. Fråga mig inte vad det innebär men för mig innebär det att jag fick mitt skipass något billigare mot att jag tog en kurs på en timme.
Kan ju också meddela att Banff idag har varit på en 2a plats över kallaste stället i världen på -35, något effter Calgary på -39 grader. Men måste säga att det inte är så farligt, det är kallt men vi har ju överlevt en dag.
Så något jag lärde mig på kursen idag är att Banff är den högst belägna staden i Canada.
Så planen för imorgon är LAKE LOUISE, hoppas bara att det inte är så här kallt som dag då de stänger liftarna vid -30 grader.

Ha det bra // Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback