Night Hike

2010-06-29 @ 04:45:32
Hej på er!
Inget äventyr idag planen jag hade för min lediga dag gick inte så bra. Jessica väckte mig kl 7:30 i morse och sa att vår chef ringde och sa att jag måste jobba i dag, inte roligt. Men det jag skulle ha gjort gick också åt helsike. Planen var att åka till Calgary för lite shopping, så Mika hade tagit ledigt för det och jag skulle åka med för att jag hade ledigt. Men bussen var instäld för att ingen hade anmält sig. Tråkigt värre så därför gjorde det inget att jag fick jobba i dag.
Men efter som jag inte tog några bilder med telefonen så skall ni här få det första fotoinlägget från Canada resan. Inte så många bilder men det får duga så länge.


Detta är hela Banff, mer än så är det inte. Det som inte synns är golfbanan och universitetet båda ligger till höger.







Så hoppas ni tycker om bilderna.

//Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback