Söndag, Måndag

2010-07-20 @ 06:45:19
Hej på er!
Här skall ni få en rapport från Söndags kvällen och idag.
Efter en tuff dag på jobbet bestämde jag mig för att köpa de snowboard boots jag har tittat på. Så jag og med mig Jess och vi gick till den butik jag tittat ut skorna i. Lite förvånade blev de när jag frågade om de fanns i en större storlek, och ännu mer förvånade då jag ville köpa de. Men innan ville vi titta så att skorna passade bindningen på brädan jag köpt. Så gick hem och hämtade den, och sedan gick jag på stan med ny inköpta skor och en stor snowbord i hande. Folk trodde väll att jag var galen. Men sedan hade vi pizza night ute på gräsmattan, hur mysigt som helst tills det började regna.
Men här skall ni få två bilder från det.


Jessie var model för mina nya skor.


pizza night

Sedan är det idag då, efter jobbet tog vi en promenad till golfbanan och klättrade upp på ett av bergen där. Sedan gick vi till Banff Spring, det största hotellet här, ser ut som ett slott och är det ockå. Men innan det tog jag och Jess tag i disken som inte gjorts på ett tag. Och vi skall nog fortsätta diska två och två, det var inte så deprimerande då, trots att det var lite trångt.


Cascade mountain with the Swedish flag on top.





//Molly

Kommentarer
Postat av: Mz

Hej Molly! Vilket äventyr du har kommit till och vilka underbara bilder :-) Du verkar trivas och ha kul tillsammans med de andra. Gillar deras sopsortering skarpt, på avstånd ;-) Hur länge blir du kvar? Om länge, tips diska dagligen så blir det lätt o roligt. Ha det kanon och fortsätt fånga ögonblicken som du gör!!!!

2010-07-20 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback