RCMP

2010-07-30 @ 07:15:54
Hej på er!

Det var ett tag sedan jag uppdaterade denna nu. Och det beror på att det alltid fins något att göra här. Så nu skall ni få höra en liten del av det.
Kan börja med att berätta att vi har en skogsbrand på Norqway som ligger femton minuter med bil från huset. Så det har varit två helikoptrar som går skytelltrafik mellan bowriver och Norqway i två dagar.
Sedan har vi haft en tornado varning för Calgary som är en timme från här. Men det blev bara storm runt om här då tornados inte kommer in bland bergen.
Sedan har vi varit på RCMP, jag kan inte riktigt förklara vad det är, men det inkluderar hästar och en uppvisning. Så här får ni lite bilder istället, för nu är jag trött och vet inte riktigt vad jag skall skriva.






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback