Onsdag

2010-07-22 @ 06:41:10
Här kommer ett snabbt inlägg. Ett längre från gårdagens äventyr kommer en annan dag.
Känner mig riktigt snäll idag. Först jobbade jag på bra idag trots att min kropp rörde sig långsammare än mitt huvud, lite irriterande faktiskt. Sedan lagade jag lite taco, och en kompis från ett annat hotell kom ner så jag bjöd henne på lite mat. Sedan kommer två döende hikare in i köket effter 14 timmars hike. Trode faktiskt att de skulle tuppa av, så jag började göra pankakor åt dem och delade med mig av det jag fick i driks idag som var en hel låda öl. Så efter en hel sats pannkakor tittade jag på Jess och fråga om hon ville ha mer, inget svar men ibland säger uttryck mer, så gjorde en satts till och även den gick åt. Så idag känner jag mig som världens snällaste, och det var uppskattat och det gör en glad. Så även om jag inte fick ledig idag för att göra hiken så har jag nu blivit en del av deras dag ändå, så det känns lite bra ändå.

God Natt // Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback